Min syn på kärlek

Har ni nånsin känt pirret i magen lägger sömnlös om nätterna baraför att ni inte kan sova för att du är så förälskad och vill bara skrika ut att du är förälskad?
att hela din kropp känns ör liten för dessa känslor.
och du hoppas att han känner likadant för dig?

att känna så är nog de underbarsdes som finns tro mig jag har varit där.

och ö´nskar så att de ska hända igen men dom som känner mig vet att jag har svårt att bli kär.
men när jag är kä så gör jag vad som helst för att göra honom lycklig känna sig speciel.

att han ska vara trygg och ta fram hans bästa sidor.

Ett förhållande är ett givande och ett tagande.
att man kompletera varandra.

och att kärlek , tygghet och tillit måste finnas för att de ska funka.

Så se jag på kärleken.

De största och de mäktigaste på denna jord,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0