PUMA skor

Hej!
ja nu har man tid med att skriva här:)
idag så har vi varit ute o åkt jag min syrra o hennes man:)

köpte ett par gympa skor som va väl behövligt.

förra året köpte jag mina från märket puma o tro mig så mkt som dom kostade la jag på flera par gympa skor på ÅR.
typ 250 spänn paret lr nåt.
men puma kostade 900 kr o dom håller än.
o då har jag haft dom i snart 1 år o dom är hela:)

så då blev de ett par puma skor nu igen för jag vet att jag få de jag köper för.

så til alla tipsar jag om att lägg ner ett par hundra extra så få du ett par riktigt bra skor med kvalite.

så puma skor rekomenderar jag starkt:)

men til dagen då,
jag träffade både mina äldsta stora syskon idag o de händer väligt sällan må jag säga.
så de va kul:)

o nyss va jag o hämtade mina syskonbarn från dagis o handlade lite på köpet:)

ha de bra så länge så återkommer jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0