shopping i huvudstaden

Hej!
nu är jag hos min underbara syster och hennes familj.
det är väldigt trevligt varje gång man är här:)

idag så gick jag o carro o shoppade i stockholm inte varje dag man gör de och de är inte varje dag man se henne heller:)

min shoppping påse består utav ballerina skor ( väldigt fina) väska klocka solglasögon en top och underkläder o en massage kudde till min syster o henne familj:).
o sen tog vi en fik.
få vi sprang på stan i 4 timmar.
smartskallet jag hade på mig mina stövlar o tro mig jag har ont i fötterna så i gamla stan så satt jag på mina min gympa skor.

efter en tripp i stan så hälsade jag på min faster o mina kusiner:)
tog en kaffe o åt lite mat:)

ne nu ska jag börja röra mig till sängs tror jag.

kramis

Kommentarer
Postat av: Jebus

Visa vad du köpte! :D

2010-03-14 @ 21:03:44
URL: http://Jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0