shopping i nyköping

fan de var fler dagar sen jag skrev här sist.
men har haft lite o stå i.
hjälpt min syrran att flytta tillbaks till sitt gamla nybyggda hus under helgen.
o kom hem igår kväll.
va sknt o åka i väg ett par dagar än att sitt hemma och hägga.

idag var jag inne i nyköping träffade på en ny betydelsefull vän.
vi snackade om hur vi hade haft de dom senaste dagarna och shoppade.
hon as garvade när jag sa att jag skulle ha ett par tränings skor för hon tror inte så mkt på att jag ska börja träna när varmen kommer.
men som sagt jag hittade mina trännings skor o tro mig de är ingen billig historia 700 kr för ett par tränings skor fy fan säger jag men man brukar säga att man ska investera i ett par bra skor så att man inte får ont i ryggen lr nåt sånt.
sen köpte jag två toppar från vero moda härligt härligt.
o sen när jag kom hem för en stund sen så hämtade jag ut min jacka o leggings jeansen från hm som jag hade skickat efter.
o nu sitter jag här.
lägger ut bilder på mina saker senare idag lr imorrn.
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0