svartsjuka partners

hej!
idag så har d vart en väldigt bra dag:)
har omgås med min kusin min faster o min systers familj :)
såna dagar tycker jag väldigt mkt om.
o senare på kvällen träffade min äldsta stora syrran.

jag har funderat många gånger på hur en människor kan vara svartsjuk på nån annans bara T:ex killens barn från ett tidigare förhållande?

man borde ju förstå att barnen är en del av honom. när man väljer o spendera sitt liv med honom.

som min pappa han hade två barn från ett tidigare äktenskap när han träffade min mamma.
hon gjorde allt för att dom inte skulle finnas i mina föräldrars liv.
för hon va så svartsjuk på dom.

och de ledde ju till att jag aldrig fick lära känna mina två äldsta syskon.
o de är ännu en sak jag hatar henne för.

o dess o mer jag tänker på de dessomer förbannad blir jag.
kommer aldrig förstå varför man är svartsjuk på partnes barn.

om hon inte vill ha en man som har barn med nån annan så skaffa dig då inte en.
för de kommer smälla tillbaks på dig..

ha de bra 

Kommentarer
Postat av: alex

svar:

Åhh gud vad gullig du är blev jätteglad för din kommentar puss

2010-03-16 @ 23:41:15
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: amiih

Frågestund på bloggen !

Ställ en fråga till mig

eller fler ? :D

2010-03-17 @ 16:59:48
URL: http://ceesay.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0