TÅL EJ FALSKA MÄNNISKOR

nu blir jag verkligen arg o besviken på vissa människor.
pratar skitbakom ryggen sen kommer dom där med sina falska små leende mot personen ifrågan och jag blir spy färdig varje gång jag se det.
'då få mig o tänka på vad som sägas bakom min rygg?
undrar de ja.
men om nånsin få höra att nån springer där framför mig med ett leende o sen när jag vänder ryggen till pratar skit om mig så ska dom få se hus i helvete bokstavligen.

nu har jag fått nog med detta..
blir så arg.

hela min kväll blev nästan förstörde. grrrrrrr
men nu ska kvällen avrundas med en till kopp te för att lugna ner mig sen ska jag upp o fortsätta att läsa boken som jag började med igår.
som heter exhäxorna.

ha de bra o god natt

Kommentarer
Postat av: alex

svar:

Ja , det är grymt kul ;)

2010-03-18 @ 21:33:41
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0