Tankar kring framtiden

HEj!
har nyss gått up ur sängen o nu sitter jag med en kopp kaffe.
jag har funderat under natten och jag tror nog att jag kommer sluta på mit jobb efter sommaren de lutar ändå mot de hållet.
fan jag ska börja plugga nu till hösten o jag känner att jag vill koncentera mig på det är få bra betyg.
så jag kan få ett bra jobb iframtiden,

och sen väntar jag på mitt körkorts tillstånd o de börjar blir irrterande med all väntan.
okej jag har bara väntat en vecka men ändå...

jag så peppad till o ta de nu o jag vet att jag kommer fixa de utmärkt så jag hoppas jag blir klar under sommaren:)

men nu måste jag gå o ta mig en cigg för att vända mitt humör..

ha en bra förmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0