tänkar

Hej!

Hur i helvete orkar man leva med sig själv när man har gjort en annan person illa?
hur kan man sova om nätterna hur kan man ens kunna titta sig själv i spegeln o tycka om sig själv?
har haft såna människor i mitt liv som har orsakat andra smärta och skada men ändå leva som att inget har hänt.
ljuger så att dom tror på det själv.

jag kom ihåg en gång när jag blev blev anklagad för att ha tagit min mammas plånbok och nästan alla trodde att jag hade gjort det. men de vissade själv efter ett par månader att plånboken log i en låda i hallen.
o tror ni att min mamma bad mig om ursäkt?
nej de gjorde hon inte hon kom med ett löjligt att ja men jag trodde att jag hade lagt den i en annan låda.

hon kunde inte ens be om ursäkt...

vi kan oxså ta den gången där jag kom på att min kille log med min bästa vän lr kom på hon berättade vad som hade änt o alla bevis va så uppenbara men ändå förnekade han det.
minns själv hur sårad jag blev men kom över det ganska fort för jag ville inte spilla fler tårar för honom.
de va väl där jag bestämde mig för att aldrig vara otrogen mot mina partnes för jag vet hur ont de gör.
vill inte ge nån den smärtan som kränkt o besviken som man bli av det.

de finns så många exempel man kan dra upp.

men har ingen lust o dra upp alla.

ha de en bra dag så hörs vi senare idag:)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

stort tack för rösten på mig :) det värmde massor!!! kramar!

2010-03-18 @ 19:16:49
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0