eftermiddag med jobb ansökningar

hej igen!

trodde att jag skulle få plugga nåt idag men de blev de inte.
har funderat på att kanske hitta ett till jobb och jag har skickat en del och ringt runt o ha fått napp på 4 ställen utav 10.
så det är riktigt bra.

känner mig stolt över att få nåt ghjort ändå
behövde en dag utan plugget kände jag.

nu blir de att fortsätta söka o sen städa.

ikväll blir de kanske lugnt tror jag fast de är lilla lördag men de spelar ingen roll har inte så mkt lust tiull att gå ut längre ha inte haft de på ett tag nu. tror att man växer ifrån det när man väl inse att livet handlar inte bara om att festa o ha kul vbissa saker är vikitgare som att jobba eller plugga.

ett liten mening och tänka på:

de är inte dina vänner som kommer se till att du har mat på bordet om 10 år utan du.

så min råd till er är att satsa på eran utbildning och dom vännerna som inte stöttar dig i det är inget o ha.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; tack!! ;D

2010-09-22 @ 15:14:42
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0