......

jag tänker mkt om hur de har varit om de på nåt sätt kunde vara mitt fel de som hände.
men hur jag än se på det så går allt tilbaks till honom det som hände är inte mitt fel.
inget utav det.
de va hans handlingar inte mina. jag förtjänade inte det som hände.
men de hände det man se på tidningar se på tv lyssnar på radio hände mig.
alla tänker att de kommer aldrig hända mig men de kan hända vem som helst o när som helst.

de värsta är ju att man undrar hur man kan känna sig trygg.
och tro mig än idag känner jag på inte trygg fast de ha gått två år.

snart är han utan fotbojan och han kan fortsätta sitt liv som förut.

men de kan jag inte. han dödade en del av mig.
jag kan inte lita på nån till hundra längre. jag har svårt att släppa in nån på livet.

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0