källan

hej!

förlåt om jag inte skriv igår men jag hann inte va i skärholmen och sen åkte vi till min systers mnas syster och åt en god middag.

efter det så åkte vi hem jag packade och sen körde jag till jobbet på E4 tilll o med känner mig stolt:)
började ju kl 21 igår och jobbade med världens bästa Charlotte:)
men de va en rätt så lugn natt hoppas att de blir så inatt igen.

men är de en sak som skrämmer mig på jobbet så är det källan fan tycker inte om de är riktigt obehaglig.

minns en natt där jag va livrädd när de ringde o jag gick ner och sen gick jag till tvättstugan. va verkligen livrädd.
så jag gå inte dit om jag verkligen inte behöver det.


nu ska jag få i mig lite mat o sen hopppa in i duschen.

ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0