onsdag

God morgon!

vaknade nyss utav att barnen spelade tv-spel inte poppis direkt.

men vad gör man. de verkar ändå va fint väder ute.

jag jänner mig tom har gjort de dom senaste dagarna.
lr veckan vid säga.
allt folk säger ta jag till mig o vissa saker må jag dåligare utav än andra.

Jag glömmer aldrig bort när exet sa att jag har en mamma som älskar mig men de har inte du..
jag kände mig värdelös. för jag vet att det är sant på nåt sätt.

sen dess o sen jag avslutade kontakten med mamma så vill jag aldrig blir genförd med henne.

så är det bara.

o sen funderar jag på en fett sugning.
men ska tänka på de ett tag innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

ja tänk igenom det ordentligt! vilket jävla ex!!! :O

2010-09-22 @ 11:47:03
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: keela

ja verkligen :) precis! och har man hittat en så är man dum och man släpper den personen :)

2010-09-22 @ 13:27:08
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0