R.I.P Cenny 5 år

fem år har gått sen gud tog dig ifrån oss.
fem år sen den fruktansvärta olyckan som förstörda så mångas liv.
fem år utan att din son har  nån far.

jag kan inte beskriva med ord hur ont de gör.
du är högt saknad och älskad utav oss alla.

kommer aldrig glömma när vi va på grönan för 10 år sen och du jävlades med mig så fort du fick chansen.
o så kommer jag alltid och minnas dig en glad pigg människa.

jag vet att du ör ibland oss.

även fast du är död fysiskt så lever du i våra hjärtan.

R.i.p Cenny Holmgren 831223- 050920


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ulrika, Holmberg, inte holmgren=)

2010-09-26 @ 21:13:19
Postat av: Anonym

Från Madde förresten=)

2010-09-26 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0