Sanningens ögonblick

Hej!

som jag sa igår så ska jag berätta on händelser som har plågat mig länge nu o som jag inte förens nu ha orkat berätta.

En gång när jag och han åkte i bilen till mässan i slutet av aug 2008 så började vi bråka om en godis påse o när ag skulle ta den så kom jag till ratten och helt plöstligt så se jag att han ta uppp knutnäven och boxade mig mellan brösten. jag fick en smärta som gjorde så ont.  än idag kan jag märka om jag äter nåt så kan jag få riktigt ont där har inte besökt läkare för de men igentligen borde jag göra det.

jag va bara så dum som inte gjorde de på direkten.

jag ångrar mig jag ångrar mig att jag tillät honom komma in i mitt liv.

jag ångrar mig att jag gav honom en bit av mitt hjärta.

än idag är mitt hjärta låst och jag har gömt nycken väl.

så ingen kan hitta den utan min tillåtelse.

absolut ingen.

hoppas att ni läsare slipper gå igenom de helvete som jag gjorde.
för de är ingen som är värd de inten ens mina fiender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0