Shopping på hm

Hej!
ja nu har jag shoppat på hm lite snabbt två par jeans en tröja o underkläder.
va riktigt kul o köpa nåt nytt:)

o sen nu när jag kom hem så såg jag att jag inte hade fått intyget av min mentor om att jag har påbörjat min utbildning till USK så jag kunde ta med mig det till jobbet imorgon för att min chef vill ha de för att jag ska ha nån chans att få tjänsten som jag har sökt.

så jag skickade o bad henne skickade till min chef istället.

hoppas bara att hon gör det nu. de börjar blir kris.

o sen fixade jag en arbets interjuv den 4 okt.
om man ligger i så fixar man allt.

ikväll blir de att kolla på film o packa inför jobbet imorgon fan jag ska va borta i fem dagar.
men de kommer kännas skönt att åka o jobba efter snart 3 veckors uppehåll tänken på att min far inte ha mått så bra.

men jag längtar lite efter att gå o jobba.
på nåt sett känns de så tillfredställamnde för själen att få jobba.
man blir gladare och piggare.

i min värld är det naturligt o jobba kankseför att jag älskar o jobba och tjäna mina egna pengar.
känner mig självständig då och inte misslyckad som mitt ex sa att jag va.
att jag inte dög för nåt. att jag va misslyckad

men jag har aldrig varit arbetslös sen jag tog studenten fan jag jobbade samtidigt den sista terminen.
så jag känner att jag har lyckas med mitt liv så här långt.
o till alla som försöker trycka ner mig det funkar inte så bra lr hur?

ne nu ska jag plugga o äta choklad.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0