vild svin

god kväll!
nu så har jag tid och skriva lite om min underbara kväll ute i trafiken.

först så hade min tvätttid gått bort så jkag kunde inte tvätta rätt så irrterande så jag har inte tid förens nästa vecka.

så de blev ingen tvättning för min del. de blev körning så mkt roligare om jag säger så
o vad tro ni inte att jag såg?
jo tre äckliga vildsvin så jag blev stressad o höll på o krocka men tack gode gud att jag har min svåger som handledare. så han höll sig ändå lugn.

efter detta så åkte jag till maxi för jag blev sugen med glass grädde o choklad sås en ny otäck vana som jag msåte blir av med må jag säga. men de är förbaskat gott o beroende framkallade stackas charlotte på lördag kväll om jag blir sugen på sånt för de e henne jag ska jobba med.

men som sagt när vi kom hem o åt jag o camilla detta o såg på csi o sen gick hon o la sig o jag ville skriva här först innan jag ska lägga mig.

imorgon väntades plugg o sen ska jag försöka tvätta upp lite kläder o fortsätta med mitt jobb sökande.

sen få jag se om de blir utgång men som de ser ut nu så har jag ingen lust men vi få se.

god natt på er sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0