<3

vill bara blunda blunda för den du har blivit.
du är inte den samma som du va förr men de är jag inte heller vid säga.
med åldern har vi ändras och på nåt sätt så har vi växt ihop oss.
förstår inte vf du har valt den vägen för?

och hur jag fortfarande tycker om dig så mkt. mitt hjärta bankar och jag slutar andas varje gång jag tänker på dig.

du är min hjälte du är den jag känner mig trygg hos.

de har jag alltid gjort och kommer alltid och göra.

kan inte leva ett liv utan dig men jag kan inte heller ha dig nära mig.

för hos dig är jag sårbar du är den enda som kan ta kniven o hugga mig.
du är den ända som verkligen kan såra mig.

vi är så lika men ändå så olika.

men vad som än händer så har du alltid en plats i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej hjärtat...vill bara veta om du lever och det värkar du.saknar dig..kram

2013-11-19 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0